Alla inlägg den 23 januari 2010

Av tiiliann - 23 januari 2010 23:44

  Kan inte låta bli att börja med ett stort leende.  Det var så underbart att få komma bort och äta något som någon annan än jag själv lagat. Att det sedan också var skitgott gör ju inte saken sämre. Smörgåstårta...  

Tror den vägde sina modiga fem kilo. Så underbart gooood.

Lax, räkor, pastej, rödlök, crab sticks och så vidare...

Sen var det sällskapet... När man kom hem dit var det som en magisk värme slog emot mig. De finaste människor man kan finna förutom mina egna barn, det hittade man där. Så mycket värme, så mycket kärlek, så mycket omtanke...

NÅGON måste ha smittat av sig...  

Tycker det är lite konstigt det där med hur olika folk kan bete sig, hur olika folk kan kännas. Många känner man kan ha negativa vibbar från första början, men vissa kan aldrig någonsin sprida en negativ vibb. Och det känns...

Hur som helst, så är jag väldigt tacksam för att jag har de människor jag har i mitt liv NU. De är de människor jag behöver just nu. Det är bara att hoppas att JAG har något att ge de som behöver en sån som jag...  

 

Presentation

Tiiliann - drömmar och mardrömmar, lust och olust, dåtid och framtid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tiilianns corner


Ovido - Quiz & Flashcards